Кошик
2495 відгуків
Запрошуємо до співпраці оптових покупцівДетальніше →
Арт-студія Helgamade
+380661805460

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Доставка "Нова Пошта"Відправки замовлень: щодня, з понеділка по п'ятницю. Замовлення, прийняті і оплачені до 14:00, відправляються в той же день. Доставка оплачується клієнтом при отриманні замовлення відповідно до тарифів Нової Пошти. Можлива відправка з післяплатою з передоплатою для нових клієнтів від 80 грн.
  • Доставка "Укрпошта"Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 700 грн.Надсилаємо Укрпоштою Стандарт тільки при 100% передоплаті на картку ПриватБанку. Післяплатою НЕ відправляємо! Укрпоштою Експрес не відправляємо! Надсилаємо c оціночною вартістю в розмірі повної вартості замовлення. Відправки замовлень: щодня, з понеділка по п'ятницю. Замовлення, прийняті і оплачені до 14:00, відправляються в той же день. Доставка оплачується клієнтом при отриманні замовлення згідно з тарифами Укрпошти. Важливо! Габаритні посилки з довгою стороною від 70 см - відправляємо тільки за рахунок одержувача! (Вартість доставки: до 70 см ~ 25 грн; більше 70 см ~ 80-110 грн).
  • Доставки "Самовивіз"Видача замовлень: вул. Урлівська, 30, 2-й під'в'їзд (район м Позняки) (пн-пт, 09: 30-17: 00). За вказаною адресою НЕМАЄ магазину, тільки самовивіз раніше оформлених замовлень через сайт! Попередньо обов'язково узгодьте час свого візиту з менеджером!

Способи оплати

  • Оплата на картку ПриватБанкуНомер карти буде відправлений через смс або вайбер після підтвердження замовлення менеджером. Поповнити нашу карту Ви можете через Приват24, в терміналі самообслуговування, в касі банку, перекладом з картки іншого банку. При оплаті поле призначення платежу залиште порожнім. Найпоширеніший і вигідний спосіб оплати при відправці замовлень по Україні. Ви можете сміливо оплачувати на карту, так як портал Prom.ua захищає всі Ваші покупки до 3000 грн. Бронювання товару до оплати можливо на 3 дні. Якщо оплата не надходить протягом 3 днів, то бронь знімається і наявність не гарантується.
  • Накладений платіж "Нова Пошта" (з обов'язковою передоплатою від 80 грн для нових клієнтів)Відправка з післяплатою здійснюється тільки Новою Поштою. Якщо Ви вибираєте накладений платіж, Вам необхідно зробити мінімальну передоплату за доставку від 80 грн. Сума передоплати для кожного замовлення розраховується індивідуально і дорівнює вартості доставки в обидві сторони. Даний авансовий платіж є підтвердженням серйозності Вашого замовлення і страховкою від покупців, які не забирають свої замовлення на складі Нової Пошти. Сума післяплати зменшується на суму Вашої передоплати - тобто без переплат! Номер карти для передоплати буде відправлений Вам на вайбер після підтвердження замовлення менеджером. Самий неекономний вид оплати. Для постійних клієнтів передоплата не потрібна.
  • Готівкою при самовивозі з офісу (Київ, Урлівська)Оплата готівкою при самовивозі з офісу інтернет-магазину (Київ).

Регіони доставки:

  • Україна:
    • Вінницька область
    • Волинська область
    • Дніпропетровська область
    • Донецька область
    • Житомирська область
    • Закарпатська область
    • Запорізька область
    • Івано-Франківська область
    • Київ
    • Київська область
    • Кіровоградська область
    • Луганська область
    • Львівська область:
      • Львів
      • Золочів
    • Миколаївська область
    • Одеська область
    • Полтавська область
    • Рівненська область
    • Сумська область
    • Тернопільська область
    • Харківська область
    • Херсонська область
    • Хмельницька область
    • Черкаська область
    • Чернігівська область
    • Чернівецька область

....................................................

На найчастіші Ваші питання ми дали відповіді в розділі — ЧАСТО ЗАДАВАНІ ПИТАННЯ

....................................................

Мінімальна сума замовлення на сайті — 150 грн

Мінімальна сума замовлення поширюється на всі види доставки, а також самовивіз.

Накладений платіж "Нова Пошта" з передоплатою від 80 грн!

Для нових клієнтів відправка післяплатою можлива c мінімальною передоплатою від 80 грн! Постійним клієнтам передоплата не потрібна.

Важливо! Замовлення приймаються тільки через корзину на сайті (замовлення по телефону, email, Viber, Instagram, Facebook не приймаються).

Економте свій і наш час - оформляйте замовлення через сайт.

Максимальний термін резерву становить 3 робочих дня, протягом яких необхідно сплатити замовлення.

Якщо протягом 3 робочих днів оплата не підтверджена — замовлення автоматично знімається з резерву.

У разі якщо Ви не встигаєте оплатити своє замовлення, зв'яжіться з менеджером для продовження резерву. При цьому максимальний термін резерву товару не може становити більше 7 днів з дня покупки!

Замовлення, прийняті і оплачені до 14:00, відправляються в той же день (Нова Пошта, Укрпошта).

Замовлення, оформлені або оплачені пізніше цього часу, відправляються (Нова Пошта, Укрпошта) на наступний робочий день.

Будь ласка, обов'язково повідомляйте про зроблену оплату через форму ОПОВІСТИТИ про оплату або Viber / смс на (066) 180-54-60.

Коректне заповнення даної форми істотно прискорить обробку Вашого замовлення.

При оплаті через Приват24:

В поле призначення платежу НЕ вказуйте нічого (залишити порожнім, або вказати тільки прізвище, чиє замовлення оплачується).

Увага! При оплаті через платіжні термінали:

1) обов'язково зберігайте квитанцію/чек про оплату до отримання замовлення;

2) зарахування грошей на рахунок відбувається до 3-х робочих днів (залежить від терміналу).

.....................................................................................................................

Як замовити?

1) Ви оформляєте замовлення на сайті. (Як оформити замовлення? / Не виходить оформити замовлення)

2) Якщо при оформленні замовлення всі поля були заповнені коректно і по вашому замовленню усі товари є в наявності  після обробки замовлення менеджер напише вам в Viber / Telegram або відправить смс з реквізитами для оплати/передоплати (якщо в замовленні вказано e-mail, то і на пошту). Ми не турбуємо вас телефонними дзвінками, якщо по вашому замовленню не виникає питань для додаткового узгодження.

3) Якщо при оформленні замовлення не всі поля були заповнені коректно або по вашому замовленню не все є в потрібній кількості  з вами зв'яжеться менеджер по Viber / Telegram або телефону для уточнення подробиць і підтвердження замовлення.

4) Посилки висилаються в день замовлення або на наступний робочий день (якщо замовлення було оформлене або оплачене після 14:00).

5) Після оплати замовлення – повідомте менеджера про це будь-яким зручним способом.

6) У разі відправки замовлення Новою Поштою ви отримуєте посилку вже на наступний день або через день, в залежності від пункту призначення.

7) Радієте придбанню) Залишаєте про нас відгук і залишаєтеся нашим постійним покупцем)

.....................................................................................................................

Доставка «Новою Поштою»

Доставка здійснюється на відділення «Нової Пошти» у вашому населеному пункті.

Попередньо оцінити вартість доставки перевізником «Нова Пошта» можна за вказаними нижче тарифами або на сайті «Нова Пошта» в розділі Вартість доставки.

Попередній розрахунок вартості доставки замовлень Новою Поштою

* вага посилки розраховується перевізниками по більшому показнику, тобто якщо посилка маленька, але важка ― береться її фактична вага, а якщо легка, але об'ємна - "об'ємна" вагу. Для «Нової Пошти» об'ємна вага посилки розраховується так = (довжина * ширина * глибина) / 4000. Приклад: буває так, що об'ємна посилка з фактичною вагою до 1 кг може по об'ємній вазі доходити і до 4-5 кг.

* для Донецької та Луганської областей: Загальна вартість = Тариф × 1,05.

* якщо оціночна вартість замовлення перевищує 200 грн, сплачується комісія в розмірі 0,5%.

* при оплаті післяплатою «Нова Пошта» стягує додаткову комісію за зворотний грошовий переказ: 2% від суми переказу + 20 грн. за оформлення (http://novaposhta.ua/money_order). Таким чином, при отриманні замовлення ви оплачуєте вартість посилки, вартість доставки і комісію за накладений платіж.

Наприклад, при доставці по Україні з післяплатою замовлення на 500 грн (об'ємна вага 1 кг), ви оплатите на «Новій Пошті» за їхні послуги пересилання 78 грн:

  1.  45 грн – сама вартість доставки замовлення вам
  2.  2,5 грн – комісія 0,5% за оціночну вартість замовлення понад 200 грн
  3.  10 грн – комісія 2% від суми замовлення (тільки для післяплати)
  4.  20 грн – за послуги оформлення і зворотну доставку грошей (тільки для післяплати).

 

Графік відправки замовлень і видачі самовивозів:

Якщо вам з якоїсь причини не відправили ТТН повідомленням в Viber або смс, зв'яжіться з нами на наступний день.

 

Оплата замовлення післяплатою (тільки Нова Пошта)

 

Важливо! З 25.07.2020 – відправка післяплатою здійснюється тільки після внесення мінімальної передоплати за доставку від 80 грн!

 

 

Оплата через термінал «Приватбанку»

Відео-інструкція поповнення картки ПриватБанку через термінал самообслуговування — дивитися.

При оплаті через термінал обов'язково враховуйте суму комісії, яку видає вам термінал за свої послуги (для терміналів ПриватБанку з 13.01.2015 – 2 грн. Незалежно від суми, для інших терміналів - своя комісія), її потрібно додати до загальної суми замовлення. На наш рахунок повинна надійти повна сума, яка вказана в замовленні. Наприклад, виставлений вам рахунок 500 грн, тоді оплатити в терміналі потрібно: 502 грн = 500 грн + 2 грн (комісія для терміналів ПриватБанку).

Зберігайте квитанцію після оплати!

 

Умови обміну та повернення товарів

Компанія здійснює повернення відповідно до Закону «Про захист прав споживачів»

 

Умови повернення / обміну товару:

1) з дня отримання не минуло 14 днів;

2) товар не був у експлуатації, немає пошкоджень, забруднень, сторонніх запахів, дефектів;

3) збережена упаковка, комплектація.

 

Порядок проведення повернення / обміну:

1) клієнт повинен повідомити причину повернення або обміну, всі поштові та розрахункові дані;

2) відправити товар за узгодженою з менеджером адресою;

3) зворотня доставка оплачується клієнтом (виняток – брак або пересорт);

4) обмін товару проводиться після перевірки замовлення протягом 1-2 робочих днів.

 

Покупцеві може бути відмовлено в заміні / поверненні товару, якщо не були виконані всі умови і порядок проведення заміни / повернення товару.

 

Якщо у Вас виникли додаткові питання, зв'яжіться з нами по тел / viber: (066) 180-54-60.

 

Важливо! При отриманні посилки просимо Вас обов'язково перевіряти цілісність, комплектацію та всі характеристики товарів безпосередньо в офісі перевізника.

При виявленні дефектів необхідно діяти відповідно до внутрішніх правил перевізника, тобто скласти офіційний акт про виявлення дефекту / пошкодження або недокомплектації.

Також необхідно по телефону або е-мейлу повідомити менеджера магазина про виявлений дефект.

В цьому випадку ми гарантуємо Вам повернення сплачених коштів або повторну відправку товару.

 

Здійснюючи у нас покупку, Ви автоматично погоджуєтеся з правилами нашого магазину!

 

Приємних покупок з :)